ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: UZGODNIENIE LOKALIZACJI W PASIE DROGOWYM DROGI POWIATOWEJ OBIEKTÓW BUDOWLANYCH LUB URZĄDZEŃ NIEZWIĄZANYCH Z POTRZEBAMI ZARZĄDZANIA DROGAMI LUB POTRZEBAMI RUCHU DROGOWEGO Drukuj informacjęSprawa: UZGODNIENIE LOKALIZACJI W PASIE DROGOWYM DROGI POWIATOWEJ OBIEKTÓW BUDOWLANYCH LUB URZĄDZEŃ NIEZWIĄZANYCH Z POTRZEBAMI ZARZĄDZANIA DROGAMI LUB POTRZEBAMI RUCHU DROGOWEGO

Szczegóły informacji

UZGODNIENIE LOKALIZACJI W PASIE DROGOWYM DROGI POWIATOWEJ OBIEKTÓW BUDOWLANYCH LUB URZĄDZEŃ NIEZWIĄZANYCH Z POTRZEBAMI ZARZĄDZANIA DROGAMI LUB POTRZEBAMI RUCHU DROGOWEGO

Wydział: Dział Techniczno-Ekonomiczny

Ogłoszono dnia: 2013-01-16 13:25:47

Termin załatwienia

Godziny pracy Urzędu

Osoba kontaktowa

Mariusz Poźniak

Miejsce załatwienia

ul. Fryderyka Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie woj. lubuskie NIP 926-148-66-96 REGON 971197640

Telefon kontaktowy

512150434

Adres e-mail

m.pozniak@zdp.powiatkrosnienski.pl
sekretariat@zdp.powiatkrosnienski.pl

Sposób załatwienia

Wydanie decyzji administracyjnej.

Miejsce odbioru

ul. Fryderyka Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie woj. lubuskie NIP 926-148-66-96 REGON 971197640

Wymagane Dokumenty

W celu uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na lokalizację w pasie drogowym dróg powiatowych obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego należy złożyć wniosek i dołączyć następujące dokumenty:
 
 
Wniosek, w którym należy podać:
  1. dane personalne wnioskodawcy (imię, nazwisko/nazwę firmy, adres zamieszkania/adres zameldowania),
  2. rodzaj obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
  3. szczegółową lokalizację obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego (na działce nr, obręb, położonej w pasie drogowym drogi powiatowej nr, w miejscowości, przy ulicy, na odcinku),
 
 Do wniosku należy dołączyć:
  1. Mapa orientacyjna z zaznaczonym obszarem objętym inwestycją.
  2. Aktualna mapa zasadnicza w skali 1 : 500 lub 1 : 1000 z zaznaczoną lokalizacją wnioskowanego obiektu budowlanego lub urządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego wraz z domiarem posadowienia ww. obiektu lub urządzenia od krawędzi jezdni drogi powiatowej oraz zaznaczeniem granic pasa drogowego drogi powiatowej - 2 egz.
  3. Oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa wydanego zgodnie z art. 33 Kpa (jeżeli w imieniu inwestora występuje pełnomocnik), wraz z oryginałem dowodu dokonania opłaty skarbowej w kwocie 17,00 zł wymaganej przepisami Ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015r. poz. 783, tekst jednolity, część IV załącznika do w/w ustawy) za każde przedłożone pełnomocnictwo opłatę skarbową należy uiścić w kasie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1 lub przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Krosno Odrzańskie BZ WBK O/Krosno Odrzańskie 91 1090 1551 0000 0000 5500 1055.
  4. Warunki podłączenia do sieci (wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, cieplnej, energetycznej, telekomunikacyjne) wydane przez jej właściciela.

Podstawa prawna

Podstawa prawna:
  1. Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 460 późn. zm.).
  2. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w   sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich    usytuowanie (Dz. U. z 2016 roku poz. 124).
  3. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 290 późń. zm.).
  4. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 783 późn. zm.).
  5. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 23 z późn. zm.)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Dróg Powiatowych
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzysztof Straszkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Poźniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-16 13:25:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adam Fijałkowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-16 13:25:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adam Fijałkowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-08 11:21:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3547 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony